Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Author "Abaroviča, Anita"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemEkoloģisks iepakojums un tā nozīme patērētāju uzvedībā Latvijas pārtikas produktu tirgū(Latvijas Universitāte, 2015) Abaroviča, Anita; Šalkovska, Jeļena; Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteAnitas Abarovičas bakalaura darbs „Ekoloģisks iepakojums un tā nozīme patērētāju uzvedībā Latvijas pārtikas produktu tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un pircēju anketēšanas rezultātiem, izpētīt, kāda ir videi draudzīga un ekoloģiska iepakojuma loma Latvijas patērētāju lēmumu pieņemšanā, veicot pārtikas produktu iegādi. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izpētīts patērētāju lēmuma pieņemšanas process, to ietekmējošie faktori un īpatnības. Otrajā nodaļā tiek analizētas iepakojuma lomas un funkcijas, kā arī iepakojuma ietekme uz lēmuma pieņemšanas procesu. Trešajā nodaļā tiek aplūkota ekoloģiska iepakojuma ietekme uz patērētāju uzvedību, kā arī analizēti iegūtie aptaujas anketu rezultāti. Darbs sastāv no 62 lappuses, tajā ir iekļauti 19 attēli, 4 tabulas, un pievienoti 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstu veido 40 vienības. Atslēgvārdi: lēmuma pieņemšanas process, patērētāju uzvedība, pircējs, pārtikas produkta iepakojums, iepakojuma ietekme, ekoloģisks iepakojums.