Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Author "Abdujamilov, Abdujabbor"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemKultūras ietekme uz patērētāju rīcību mārketingā: piemērs- amerikāņu kultūras ietekme uz Eiropas biznesa kultūru(Latvijas Universitāte, 2018) Abdujamilov, Abdujabbor; Šumilo, Ērika; Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāteŠis bakalaurs ir par kultūras ietekmi uz patērētāju uzvedību mārketinga kontekstā. Mērķis bakalaura tēzēm ir izpētīt kā kultūra ietekmē patērētāju uzvedību, ņemot vērā mārketingu un atsaucoties uz Eiropas kultūras amerakanizēšanos. Pirmais nodaļa ir teorija par kultūru un tās ietekmi uz patērētāju uzvedību mārketinga kontekstā. Otrā nodaļa satur amerikāņu kultūras ietekmes analīzi uz patērētāju uzvedību un nobeigumā trešajā nodaļā autors analizē veikto aptauju par Eiropas biznesa kultūras amerikanizēšanos. Aptaujas dalībnieki no piecām Eiropas valstīm: Latvijas, Spānijas, Vācijas, Francijas un Itālijas. Tika aptaujāti 165 dalībniki. Galvenie pētījuma secinājumi ir kopīgā piekrišana no Eiropas iedzīvotājiem par Eiropas bizesa kulturas amerikanizēšanos. Respondenti jūt, ka amerikāņu brendi ietekmē to kultūru un vairums atzīst, ka ikdienā patērē amerikāņu ēdienu, piemēram, McDonals un Coca-Cola. Vairāk kā 72 no 165 respondenti atzīst, ka regulāri skatās Holivudas filmas un 63 respondenti atzīst ietekmi ģērbšanas stilā no amerikāņu slavenībām. Šis kulturālais pētījums par to, kā tiek ietekmēta petērētāju uzvedība iepērkoties, ļaus vairāk uzzināt par pašmāju biznesu konkurentiem. Pētījums var tikt izmantots, lai saprastu līdzības un atsķīrības starp patērētāju uzvedību atkarībā no kulturas. Šajā darbā ir 72 lappuses, 3 tabulas un 16 attēli. Galvenie vārdi: Kultūra, Patērētāju uzvedība, Mārketings, Amerikānisms