Stenda referāti / Posters
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Stenda referāti / Posters by Author "Putniņa, Aija"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Item2010. gada notikumi Latvijas Universitātes Bibliotēkā(2011-07-18) Putniņa, Aija; Melderis, MārisStenda referātā „2010. gada notikumi Latvijas Universitātes Bibliotēkā” (LU Bibliotēkā) apkopoti notikumi, kas 2010. gadā norisinājās LU Bibliotēkā, kā arī pievienotas fotogrāfijas. Plakāta mērķis ir atainot Bibliotēkā notikušos interesantākos un aizraujošākos mirkļus, ļaujot visiem interesentiem atminēties 2010. gada spilgtākos notikumus. Referātā uzskaitītie notikumi sadalīti divās daļās. Pirmajā daļā apkopoti pasākumi, kas tika rīkoti Bibliotēkā vai sadarbībā ar Bibliotēku. Kopā Bibliotēka organizēja vairāk kā 20 dažādus pasākumus, kuru skaitā bija gan izstāžu atklāšanas, gan grāmatu atvēršanas svētki, gan dažādi semināri. LU Bibliotēka 2010. gadā piedalījās LU rīkotajos pasākumos, kuros topošie vai jaunie studenti varēja iepazīt Universitāti. LU Bibliotēkas Humanitāro zinātņu bibliotēkā atklāja pirmo grāmatu izsniegšanas un nodošanas pašapkalpošanās iekārtu augstskolu bibliotēkā Latvijā. Kā īpašs notikums iezīmējās LU Bibliotēkas Vēstures un filozofijas zinātņu bibliotēkas atklāšana. Plakātā notikumi izkārtoti hronoloģiski. Otrā referāta daļa veltīta izstādēm, kas norisinājās LU Bibliotēkā vai tika veidotas sadarbībā ar LU Bibliotēku. 2010. gadā tika izveidotas 5 virtuālās izstādes un vairāk nekā 20 tradicionālās izstādes. Tradicionālo izstāžu veidošanā tika izveidota sadarbība ar dažādām LU struktūrvienībām (LU Fonds, LU Zinātņu un tehnikas vēstures muzejs u.c.) un organizācijām, kas nav saistītas ar LU (Japānas vēstniecību Latvijā, Jelgavas Vēstures un mākslas muzeju u.c.). Plakāts sniedz plašu ieskatu LU Bibliotēkas aktivitātēs un kalpo kā bibliotēkas darbības pārskats, kas ikvienam interesentam ļauj atcerēties pagājušajā gadā piedzīvotos notikumus.
- ItemWhat do our users want?(2013-02-01) Putniņa, Aija; Samuleviča, EvitaLibraries, as everything else have to change in the time. And our changes are affected by our users. Yet do all of us know the main needs for our users? What exactly our users are looking for and what are they finding in libraries? All academic libraries definitely are searching for answers to these questions. And staff of the Library of University of Latvia also tries to find out what are the main needs of our users. The main user group in the Library of University of Latvia are students, so the poster finds the answers to questions that are directed towards the students. The poster will answer to four questions: how can we involve students in the life of the library, how can we to inform university students about the possibilities what library offers, what are the student main needs, what they may expect from us in the future. Questions of the poster are based on the example of the Library of the University of Latvia, but the ideas will be useful not only in libraries in Latvia and Baltic States, but also around the world. Our user’s satisfaction and attitude is important not only in daily work and communication, but it also affects the library strategy, university policy documents and financing.