Mācību materiāli / Training materials
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Mācību materiāli / Training materials by Author "Marsone, Staņislava"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemNodarbība Apmaiņa(Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2023-03-07) Helmane, Ineta; Lāce, Inguna; Marsone, StaņislavaIzdevums Es, topošais pilsonis ir metodisks līdzeklis ekonomikas, pilsoniskās izglītības un ētikas mācību satura apguvei starpdisciplinārā pieejā, kas izstrādāti Erasmus+ KA2 projekta I, Citizen to Be ietvaros. Projekta materiāli sastāv no 12 nodarbībām: personība, nabadzība, roboti, ekoloģija, patērētājs, brīvprātīgais darbs, sociālie tīkli, viltus ziņas, darbs, veselība, maiņa, uzņēmējdarbība. Katra nodarbība ir sagatavota tā, lai tā atbilstu skolēnu vecuma grupai, kā arī sociālajai un kognitīvajai attīstībai. Katrai nodarbībai tiek piedāvāts ieteicamais mācību procesa apraksts, kas ietver 3 vai vairāk fragmentus. Katrā nodarbībā tiek aktualizēta konkrēta tēma, kas atspoguļo personīgo vai sociālo, vai globālo perspektīvu, ietverot ekonomiskos, pilsoniskos un ētiskos aspektus. Nodarbības Apmaiņa problēmjautājumi personīgā, sociālā un globālā līmenī: Ko cilvēkiem nozīmē apmaiņa? Kas ir kopīgs apmaiņai un cenai? Kāpēc slāpes nomocīts cilvēks samainītu maisiņu ar dimantiem pret glāzi ūdens?
- ItemNodarbība Nabadzība(Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2023-03-07) Helmane, Ineta; Lāce, Inguna; Marsone, StaņislavaIzdevums Es, topošais pilsonis ir metodisks līdzeklis ekonomikas, pilsoniskās izglītības un ētikas mācību satura apguvei starpdisciplinārā pieejā, kas izstrādāti Erasmus+ KA2 projekta I, Citizen to Be ietvaros. Projekta materiāli sastāv no 12 nodarbībām: personība, nabadzība, roboti, ekoloģija, patērētājs, brīvprātīgais darbs, sociālie tīkli, viltus ziņas, darbs, veselība, maiņa, uzņēmējdarbība. Katra nodarbība ir sagatavota tā, lai tā atbilstu skolēnu vecuma grupai, kā arī sociālajai un kognitīvajai attīstībai. Katrai nodarbībai tiek piedāvāts ieteicamais mācību procesa apraksts, kas ietver 3 vai vairāk fragmentus. Katrā nodarbībā tiek aktualizēta konkrēta tēma, kas atspoguļo personīgo vai sociālo, vai globālo perspektīvu, ietverot ekonomiskos, pilsoniskos un ētiskos aspektus. Nodarbības Nabadzība problēmjautājumi personīgā, sociālā un globālā līmenī: Kāpēc pastāv nabadzība? Kāpēc dažiem cilvēkiem ir viss, bet citiem nav nekā? Visi ir bagāti: misija (ne) iespējama?