(Latvijas Universitāte, 2013) Ābele, Ina; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Bakalaura darba tēma ir „Pārdevēja loma uzņēmuma „Bite Latvija” pakalpojumu veicināšanā un zīmola stiprināšanā.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, cik lielu lomu ieņem pārdevējs uzņēmuma pakalpojumu veicināšanā uz zīmola stiprināšanā.
Darbam ir divas daļas – teorētiskā un empīriskā daļa. Teorētiskajā daļā ir apskatīts zīmola teorētiskais izklāsts, klientu uzvedība un integrētā mārketinga komunikācijas teorija, padziļinātāk apskatot tiešo mārketingu jeb tiešo pārdošanu, komunikācijas procesu un komunikācijas sistēmu veidus. Empīriskajā daļā tiek apskatīts uzņēmuma „Bite Latvija” raksturojums, uzņēmuma „citādā” klientu apkalpošana, uz citas uzņēmuma aktivitātes, kas ietekmē zīmola pozīcijas tirgū. Pētījuma apraksts un tā rezultāti.
Atslēgvārdi: pārdevēja loma, zīmols, apkalpošana, Bite Latvija.