(Latvijas Universitāte, 2009) Ābelniece, Selīna; Dmitričenko, Ieva; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Bakalaura darba tēma “Politiskais mārketings kā LR 9.Saeimas vēlēšanu rezultātu ietekmējošs faktors” tika izvēlēta pamatojoties uz pieaugošo politiskā mārketinga nozīmīgumu un nepārtraukto attīstību mūsdienu politiskajā sistēmā.
Bakalaura darba sākumā tiek izteikta hipotēze, ka jo plašāks politiskā mārketinga elementu pielietojums priekšvēlēšanu kampaņā, jo partijai lielāks iegūto mandātu skaits LR 9.Saeimā proporcionāli pret partiju reitingiem periodā pirms vēlēšanu kampaņas sākuma .
Lai pārbaudītu hipotēzi, tiek noteikts kādi stratēģiskā mārketinga elementi jāpielieto politikā un tiek izpētīts šo elementu pielietojums Latvijas partiju 9.Saeimas vēlēšanu kampaņas organizēšanā. Tiek noskaidrots partiju politiskā mārketinga pielietojuma kompetences koeficients un priekšvēlēšanu kampaņas efektivitātes rādītājs. Šie rādītāji tiek salīdzināti ar partiju kampaņai tērēto budžetu un vietu skaitu 9.Saeimā.