Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
Permanent URI for this collection
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.
Browse
Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Āboliņa, Zane"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemMārketinga aktivitātes žurnālu virzīšanai tirgū: "Ilustrētās Zinātnes", "Ilustrētās Pasaules Vēstures" un "Ilustrētās Junioriem" gadījuma analīze(Latvijas Universitāte, 2011) Āboliņa, Zane; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteIzstrādātā bakalaura darba tēma ir “Mārketinga aktivitātes žurnāla virzīšanai tirgū: Ilustrētās Zinātnes, Ilustrētās Pasaules Vēstures un Ilustrētās Junioriem gadījuma analīze”. Izstrādātā darba mērķis ir izanalizēt izvēlēto žurnālu paņēmienus mārketinga aktivitātēs un noskaidrot žurnālu savstarpējo ietekmi vienam uz otru. Darbā pētītas tieši 2010. gadā veiktās žurnālu aktivitātes un paņēmieni virzīšanai tirgū. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā ir apkopoti un aprakstīti teorētiskie aspekti, kas saistīti ar žurnāla kā medija specifiku, mārketinga komunikāciju un dažādiem veicināšanas paņēmieniem, ko savā popularizēšanā izmanto analizētie žurnāli, balstoties uz Denisa Makveila (Deniss McQuail), Deivida Kroteau (David Croteau) teoriju par medijiem un auditoriju, kā arī Filipa Kotlera (Philip Kotler), Viljama Arensa (William Arens) un Deivida AAkera (David Aaker) teorētiskajām atziņām saistībā ar mārketingu. Metodoloģiskajā daļā pieejama informācija par bakalaura darbā izmantotajām pētniecības metodēm – aptauju, interviju un sekundāro datu analīzi. Savukārt darba empīriskajā daļā ir apkopota vispārēja informācija par analizētajiem žurnāliem, to mārketinga aktivitātēm 2010. gadā. Ir veikti šo aktivitāšu novērtējumi un sniegti ieteikumi žurnāla attīstībai. Kopumā bakalaura darbā ir 158 lapas, izmantoti 37 literatūras avoti un 14 interneta resursi. Atslēgvārdi: žurnāli, auditorija, mediji, mārketings, veicināšana, Ilustrētā Zinātne, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Junioriem.