Mācību grāmatas / Textbooks
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Mācību grāmatas / Textbooks by Author "Kalēja-Gasparoviča, Daiga"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemBērna radošā pašizpausme vizuālajā mākslā pirmsskolā(LU Akadēmiskais apgāds, 2022) Kalēja-Gasparoviča, DaigaGrāmata paredzēta topošajiem skolotājiem studiju kursam Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: vizuālās mākslas metodika un praktizējošiem pirmsskolas skolotājiem, bērnu vecākiem. Grāmata palīdzēs skolotājam mērķtiecīgi organizēt pašizpausmes procesu vizuālajā mākslā, lai bērnam veidotos vispārīgās jeb caurviju prasmes, kas ietver bērna darbības kognitīvos, emocionālos un sociālos aspektus, kuri palīdz apgūt zināšanas, izpratni un pamatprasmes cilvēka darbībai nozīmīgās jomās. Grāmatas autore ir LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes docētāja.
- ItemJēgpilns mācību process vizuālajā mākslā(LU Akadēmiskais apgāds, 2020) Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, DaigaGrāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem, apgūstot studiju kursu “Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: Vizuālās mākslas metodika”, kā arī praktizējošiem skolotājiem. Grāmata palīdzēs mērķtiecīgi organizēt vizuālās mākslas nodarbības, lai skolēns, mācoties vizuālo mākslu bez pratības kultūras izpratnē un pašizpausmē mākslā, gūtu pašvadītas mācīšanās, kritiskas domāšanas un problēmu risināšanas, jaunrades, sadarbības un pilsoniskās līdzdalības pieredzi, pilnveidojot caurviju prasmes. Grāmatā vizuālā māksla uztverta nevis kā mērķis, bet gan kā līdzeklis daudzveidīgu personisku, sociālu un kulturālu mērķu sasniegšanai.
- ItemSkolēna radošuma sekmēšana un vērtēšana(2020) Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, DaigaGrāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to caurviju prasmju – jaunrades un uzņēmējspējas, kritiskās domāšanas un problēmu risināšanas, kā arī pašvadītas mācīšanās – attīstību dažādās izglītības jomās. E-grāmata tapusi ar Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes projekta “Inovatīvo e-mācību grāmatu un videofilmu izstrāde jaunajām izglītības, pedagoģijas un sporta virziena studiju programmām” atbalstu.