B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
Permanent URI for this community
Sadaļā ievieto noslēguma darbu pilnteksti pieejami LU personālam
Browse
Browsing B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL by Subject ""Circle K""
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemUzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums(Latvijas Universitāte, 2017) Stabrovska, Viktorija; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteBakalaura darba tēma ir „Uzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums”. Darba mēr is ir veikt uzņēmuma «Circle K», “Neste” un «Virši-A» komunikācijas analīzi par lojalitātes programmām un klientu vērtējumu par uzņēmumu veiktajām klientu lojalitātes veicināšanas aktivitātēm. Darbs sastāv no trīs da ām: teorētiskās, metodolo iskās un empīriskās da as. Darba teorētiskājā da ā izmantota literatūra par zīmolu, mārketingu, mārketinga kompleksu, mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, lojalitāti un komunikāciju tīmeklī. Darba metodolo iskajā da ā tiek aprakstīta teorija par kvanitatīvajām metodēm – kontentanalīzi un anketēšanu, un kvalitatīvajām metodēm – fokusgrupu, strukturēto un da ēji strukturēto interviju. Darba beigās tiek apkopoti secinājumi, pamatojoties uz veikto datu analīzi.
- ItemZīmola maiņa starptautiskā uzņēmumā.(Latvijas Universitāte, 2017) Zabello, Kristofers; Medne, Ilze; Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāteIzstrādāts Bakalaura darbs, kura tēma ir „Zīmola maiņa starptautiskā uzņēmumā”. Darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus uzņēmuma „Circle K” zīmola maiņas procesa uzlabojumiem. Mērķa izpildei tiek izvirzīti uzdevumi analizēt un apkopot pieejamo teoriju par zīmolu, tā būtību, vēsturi, pozicionēšanu, kā arī zīmola identitāti un zīmolu maiņu; apkopot informāciju par „Circle K” zīmolu un tā ieviešanu un pārmaiņas procesu uzņēmumā, kā arī noskaidrot patērētāju redzespunktu par to; izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus „Circle K” zīmola veiksmīgākai nomaiņai. Izstrādātā Bakalaura darba nodaļas atbilst izvirzītajiem darba uzdevumiem. Darbā secināts, ka zīmolam mūsdienās ir ļoti svarīga nozīme izvēloties produktu, tādēļ zīmola maiņai jābūt pārdomātai. Darba tēma ir aktuāla, jo šobrīd notiek uzņēmuma „Circle K” zīmola maiņa, kur tiek nomainīts vecais uzņēmuma zīmols „Statoil”. Šis degvielas uzpildes staciju tīkls ir viens no visizplatītākajiem un atpazīstamākajiem Baltijas valstīs. Lai saglabāto šo atpazīstamību arī pēc zīmola maiņas, uzņēmumam ir nepieciešams zīmola maiņu veikt pārdomāti.