Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject ""Circle K""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemZīmola maiņa starptautiskā uzņēmumā.(Latvijas Universitāte, 2017) Zabello, Kristofers; Medne, Ilze; Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāteIzstrādāts Bakalaura darbs, kura tēma ir „Zīmola maiņa starptautiskā uzņēmumā”. Darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus uzņēmuma „Circle K” zīmola maiņas procesa uzlabojumiem. Mērķa izpildei tiek izvirzīti uzdevumi analizēt un apkopot pieejamo teoriju par zīmolu, tā būtību, vēsturi, pozicionēšanu, kā arī zīmola identitāti un zīmolu maiņu; apkopot informāciju par „Circle K” zīmolu un tā ieviešanu un pārmaiņas procesu uzņēmumā, kā arī noskaidrot patērētāju redzespunktu par to; izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus „Circle K” zīmola veiksmīgākai nomaiņai. Izstrādātā Bakalaura darba nodaļas atbilst izvirzītajiem darba uzdevumiem. Darbā secināts, ka zīmolam mūsdienās ir ļoti svarīga nozīme izvēloties produktu, tādēļ zīmola maiņai jābūt pārdomātai. Darba tēma ir aktuāla, jo šobrīd notiek uzņēmuma „Circle K” zīmola maiņa, kur tiek nomainīts vecais uzņēmuma zīmols „Statoil”. Šis degvielas uzpildes staciju tīkls ir viens no visizplatītākajiem un atpazīstamākajiem Baltijas valstīs. Lai saglabāto šo atpazīstamību arī pēc zīmola maiņas, uzņēmumam ir nepieciešams zīmola maiņu veikt pārdomāti.