Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject ""Veselības Ģenerators""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemMārketinga aktivitātes patērētāju vajadzību aktivizēšanai uzņēmumā SIA "Veselības Ģenerators".(Latvijas Universitāte, 2015) Lapiņa, Linda; Stabulniece, Laila; Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteBakalaura darba tēma ir „Mārketinga aktivitātes patērētāju vajadzību aktivizēšanai uzņēmumā SIA „Veselības Ģenerators”. Problēmas būtība ir tāda, ka mārketinga aktivitātes vienas nozares uzņēmumos ir ļoti līdzīgas. Ne visas veiktās aktivitātes nodrošina vēlamo rezultātu – šajā gadījumā, apmierinātu klientu, kurš kļūtu par pastāvīgo apmeklētāju un būtu lojāls konkrētajam uzņēmumam. Līdz ar to ir nepieciešams šīs mārketinga aktivitātes padarīt uzmanību piesaistošākas, interesantākas un efektīvākas, lai uzņēmuma klientu loks palielinātos un tiktu izveidota saikne ar esošo un potenciālo pircēju. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt lēmuma pieņemšanas procesa būtību un veidošanos, izprast, kādu lomu tajā ieņem patērētāju vajadzības, izmantojot mārketinga literatūrā piedāvātās koncepcijas, izpētīt uzņēmuma „Veselības Ģenerators” darbību un līdzšinējās mārketinga aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kā uzlabot uzņēmuma darbību, klientu apmierinātību, atpazīstamību. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām. Pirmajā nodaļā ir raksturots patērētāju lēmumu pieņemšanas process, tā būtība un veidi. Otrajā nodaļā ir pētītas patērētāju vajadzības kā rīcību izraisošs faktors, motivācijas veidi un mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma instruments. Trešajā nodaļā ir raksturota un analizēta uzņēmuma SIA “Veselības Ģenerators” darbība, mārketinga aktivitātes, veikta tirgus izpēte. Un, visbeidzot, ceturtajā nodaļā veikts pētījums par uzņēmuma “Veselības Ģenerators” mārketinga aktivitāšu ietekmi uz esošo patērētāju vajadzību aktivizēšanu, kas ietver aptaujas metodi – tiešo anketēšanu. Pētījumā iegūtie rezultāti var tikt izmantoti, lai pilnveidotu un popularizētu uzņēmuma darbību, palielinātu apmeklētāju skaitu, nostiprinātu kā esošo, tā potenciālo klientu lojalitāti un apmierinātības līmeni, kā arī uzlabotu uzņēmuma tēlu sabiedrības acīs. Bakalaura darba apjoms ir 61 lapa, tajā iekļautas 5 tabulas, 16 attēli, kā arī 8 pielikumi. Atslēgvārdi: klients, lēmumu pieņemšana, patērētāju vajadzības, motivācija, mārketings, komunikācijas, veselība, fitness, “Veselības Ģenerators”.