Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject "''Lāči''"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemZīmola "Lāči" atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas.(Latvijas Universitāte, 2015) Biezā, Sabīne; Šalkovska, Jeļena; Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteBakalaura darba ‘’Zīmola ‘’Lāči’’ atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām zīmola pozīcijas nostiprināšanas kontekstā, kā arī uz patērētāju aptaujas datu rezultātiem, novērtēt zīmola ‘’Lāči’’ atpazīstamību un izstrādāt priekšlikumus zīmola pozīcijas pilnveidošanai. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūru par zīmolvedību, vērtībām, zīmola kapitālu un mārketinga komunikācijām. Pētījuma metodoloģija iekļauj patērētāju aptauju un strukturētu interviju. Pētījuma rezultātā secināts, ka zīmols ‘’Lāči’’ ieguvis plašu atpazīstamību patērētāju vidū, pateicoties augstajai kvalitātei un plašajam sortimentam, taču zīmolam nepieciešams uzlabot mārketinga komunikāciju stratēģiju, izmantojot koncentrētāku reklāmas komunikāciju, sadalot mērķauditoriju sīkāk un uzrunājot katru segmentu atsevišķi, saglabājot uzņēmuma kopīgās vērtības. Darba apjoms ir 81 lapaspuse, tajā ir 26 attēli, 3 tabulas un 6 pielikumi.