Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject "''Skanste''"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemInterneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā"Skanste".(Latvijas Universitāte, 2017) Raituma, Gunta; Veselova, Andžela; Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāteBakalaura darba tēma ir ‘Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā ‘Skanste’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga sniegtās iespējas atpūtas centram ‘Skanste’, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīti interneta mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā daļā veiks uzņēmuma ‘Skanste’ interneta mārketinga iespēju raksturojums un konkurentu analīze. Trešajā daļā tiek analizētas ekspertu intervijas un aptaujas anketu rezultāti. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses, iekļaujot 16 attēlus, 2 tabulas un 5 pielikumus. Atslēgvārdi : interneta mārketings, sociālie mēdīji, uzņēmuma mājaslapa, mārketinga stratēģija, ‘Skanste’