Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject "."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemSabiedrisko attiecību pasākumu analīze uzņēmumā G4S Latvia.(Latvijas Universitāte, 2016) Nolberga, Liene; Stabulniece, Laila; Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteMūsdienās ikvienam uzņēmumam, tā pastāvēšanā un darbības attīstībā būtiski liela nozīme ir mārketinga komunikācijai un sabiedriskajām attiecībām ar cilvēkiem. Par šo funkciju uzņēmumā, atkarībā no tā lieluma un darbības nozares, ir atbildīga sabiedrisko attiecību vai mārketinga nodaļa, kura ir tā, kas izvērtē un plāno, kuras sabiedrības grupas un ar kādiem instrumentiem, tiks iekļautas sabiedrisko attiecību norisē. Bakalaura darbā „Sabiedrisko attiecību pasākumu analīze uzņēmumā G4S Latvia” autore vispirms aplūko mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību teorētiskos aspektus, kā arī analizējot pētāmā uzņēmuma pašreizējo darbību sabiedrisko attiecību sfērā, atklāj uzņēmuma neierasto rīcību saistībā mārketinga komunikācijām un sabiedriskām attiecībām. Pētāmā uzņēmuma ietvaros bakalaura darba autore aplūko uzņēmuma, kurš darbojas drošības pakalpojumu nozarē, ikdienas darbības veidojot sabiedrisko attiecību pasākumus, atklājot priekšrocības, kā arī nepilnības un iespējamos problēmsituācijas risinājumus. Darba kopējais apjoms ir 68 lapaspuses, kas ietver 8 attēlus, 7 tabulas un 6 pielikumus. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Darba pirmā nodaļā ir aplūkoti mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību teorētiskie aspekti, kā arī pievērsta uzmanība to nozīmīguma aktualizēšanai un sabiedrisko attiecību pasākumu instrumentu dažādībai, plānošanai un efektivitātes novērtēšanai. Otrās nodaļas ietvaros darba autore analizē un aplūko uzņēmuma sabiedrisko attiecību pasākumus, pēc sava skatupunkta, no uzņēmumā esošajiem materiāliem un pieejamās informācijas. Trešajā nodaļā darba autore aplūko ekspertintervijas rezultātus un izceļ tās problēmsituācijas, kuras uzņēmumam būtu būtiski izanalizēt un pilnveidot. Darba noslēgumā autore uzsvērusi nozīmīgākās uzņēmuma problēmsituācijas un iespējamos variantus to novēršanai un izstrādājusi dažādus ieteikumus, uzņēmuma turpmāko sabiedrisko attiecību izvērtēšanas pilnveidošanai.
- ItemSavstarpējās apdrošināšanas loma Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstībāu.(Latvijas Universitāte, 2020) Pumpurs, Gints; Sloka, Biruta; Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāteMaģistra darba nosaukums ir Savstarpējās apdrošināšanas loma Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstībā un darba mērķis ir izanalizēt savstarpējās apdrošināšanas sabiedrības nepieciešamību Latvijas apdrošināšanas tirgū. Maģistra darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā analizēta savstarpējās apdrošināšanas loma un vieta šodienas pasaules ekonomiskajā telpā. Otrajā nodaļā analizēti faktori, kuri veicina savstarpējās apdrošināšanas attīstību un izvērtēti iespējamie priekšnosacījumi tās ieviešanai Latvijā. Trešajā nodaļā ietverti apdrošināšanas ekspertu viedokļi par to vai Latvijas apdrošināšanas tirgū pastāv priekšnosacījumi, kuri būtu labvēlīgi savstarpējās apdrošināšanas sabiedrības darbībai. Darba nobeigumā autors veicis secinājumus un sniedzis priekšlikumus.