A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
Permanent URI for this community
Browse
Browsing A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL by Subject "a didactical model that integrates student's knowledge of nature"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemBionika vidusskolas fizikas mācību satura apguvē(Latvijas Universitāte, 2013) Poplavskis, Jānis; Dzerviniks, Jānis; Rēzeknes Augstskola. Izglītības un dizaina fakultāte. Personības socializācijas pētījumu institūts; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātePromocijas darba „ Bionika vidusskolas fizikas mācību satura apguvē” mērķis - izpētīt vidusskolas fizikas mācību saturu, bionikas ieviešanas iespējamību fizikas apguves procesā, izstrādāt skolēnu zināšanas par dabu integrējošu didaktisko modeli, kas sekmē dabaszinību un tehnoloģiju kompetences attīstību un veicina intereses veidošanos par dabaszinātnēm. Pētījumā veikta literatūras un izglītības dokumentācijas analīze par fizikas mācību procesa īstenošanas pedagoģiski psiholoģiskajiem aspektiem, par mācību satura attīstību konstruktīvā, uz kontekstiem balstītā pedagoģiskajā procesā, izstrādāts skolēnu zināšanas par dabu integrējošs didaktiskais modelis, integrējot bioniku vidusskolas fizikas mācībās, izstrādāti kritēriji skolēnu zināšanas par dabu integrējošā didaktiskā modeļa efektivitātes pārbaudei, veikta izstrādātā modeļa aprobācija un efektivitātes izvērtējums.