(Latvijas Universitāte, 2020) Pleša, Una; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Bakalaura darba “Zīmolu “Butterfly” un “Klerr.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt, kā zīmoli “Butterfly” un “Klerr.lv” izmanto “Instagram” platformu mārketinga komunikācijas mērķu sasniegšanai, kā arī izvērtēt auditorijas attieksmi pret zīmolu komunikāciju. Darba teorētiskajā daļā apkopota teorija par zīmolu, mārketingu, tā būtību un mārketinga komunikāciju, sociālo mediju veidiem, detalizēti par “Instagram” platformu, zīmolu komunikāciju tajos un patērētāju uzvedību. Pētījumā tika secināts, ka abi zīmoli ar sociālā tīkla “Instagram” palīdzību, var piesaistīt jaunus klientus, veidot pievilcīgu saturu, sasniedzot mārketinga mērķus. “Butterfly” zīmols pēc kontentanalīzes datiem sniedz savai auditorijai saturu, ko tā vēlas patērēt, taču “Klerr.lv” zīmolam jāuzlabo komunikācijas aktivitāšu biežums.