(Latvijas Universitāte, 2021) Heidemane, Zane; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei: internetveikalu “AboutYou” un “Membershop” piemēri". Bakalaura darba ietvaros tiek izpētīts, kāds ir mārketinga komunikācijas pamatuzdevums, kuri mārketinga rīki ir veiksmīgākie, lai piesaistītu auditoriju. Kā arī tiek izanalizēts, cik efektīvs ir internetveikalu “AboutYou” un “Membershop” mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei Latvijas tirgū. Darba ietvaros teorētiskajā daļā tiek apskatīta informācija par tēla veidošanu, patērētāju pieņēmumu veidošanos, digitālo mārketingu, mārketinga komunikācijas veidiem, uzņēmuma komunikāciju un sociālajiem tīkliem, jo tie ir kanāli caur kuriem lielākoties norisinās digitālais mārketings. Metodoloģiskajā daļā apskatīta teorētiskā literatūra par kontentanalīzi, intervijām un aptaujām. Tālāk izstrādāta empīriskā daļa, izmantojot šīs pētniecības metodes.