Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
Permanent URI for this collection
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.
Browse
Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "1,5 - 2 gadus veci bērni"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Item1,5- 2 gadus vecu bērnu adaptācijas process pirmsskolas izglītības iestādē(Latvijas Universitāte, 2020) Gleizde, Eva; Kaļķe, Baiba; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteKvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 3. nodaļām, nobeiguma. Pirmajā daļā apkopota literatūras analīze par 1,5 - 2 gadu vecu bērnu vecumposma īpašībām. Otrajā daļā apkopota analīze par adaptācijas norisi pirmsskolas izglītības iestādē, saskarsmes prasmēm adaptācijas procesā.
- ItemSociālās adaptācijas sekmēšana, izmantojot kustību rotaļas, 1,5 -2 gadu vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē(Latvijas Universitāte, 2021) Fjodorova, Saiva; Āboltiņa, Līga; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteDarba autore: Saiva Fjodorova Zinātniskā vadītāja: Dr.paed., doc. Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darba apjoms: 59 lpp., 4 tabulas, 5 attēli, 11 pielikumi, izmantoti 21 literatūras avoti. Kvalifikācijas darba temats ir ,,Sociālās adaptācijas sekmēšana, izmantojot kustību rotaļas, 1,5 - 2 gadu vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt kustību rotaļu iespējas sociālās adaptācijas sekmēšanā 1,5 - 2 gadu vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba izstrādes procesā tika veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par kustību rotaļas iespējām 1,5 – 2 gadu vecu bērnu sociālās adaptēšanās sekmēšanā, kā arī tika izklāstīta darba autores pieredze. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tika raksturota sociālās adaptācijas būtība un skaidrojums, izklāstīts 1,5 - 2 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un izvērsti sociālās adaptēšanas kritēriji. Kvalifikācijas darba otrajā nodaļā ir izklāstītas organizācijas formas un metodes adaptācijas sekmēšanai kā arī kustību rotaļu būtība un raksturojums. Kvalifikācijas darba trešajā nodaļā, balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi un darba autores pieredzi, ir raksturoti ieteikumi kustību rotaļas sekmēšanā un sociālās adaptācijas īstenošanā praksē. Kvalifikācijas darba ceturtajā nodaļā tika veikta 1,5 – 2 gadu vecu bērnu sociālās adaptācijas izpēte un tās sekmēšana, lai izpēte noritētu sekmīgāk, darba autore veica anketēšanu ar bērnu vecākiem. Darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Darbam ir praktiska nozīme, tas var tikt izmantots pirmsskola izglītības iestādē darbā ar ne tikai 1,5 – 2 gadus veciem bērniem, bet arī vecākiem, sekmējot viņu sociālo adaptēšanos. Atslēgvārdi: 1,5 - 2 gadus veci bērni, sociālā adaptēšanās, sekmēšana, kustību rotaļa.