Datorikas fakultāte / Faculty of Computing
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Datorikas fakultāte / Faculty of Computing by Subject ".NET Core"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemDatora lietotne kakuro mīklu atrisināšanai(Latvijas Universitāte, 2021) Sņetkovs, Timurs; Šostaks, Agris; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteKvalifikācijas darbs “Datora lietotne kakuro mīklu atrisināšanai” apraksta prāta spēles Kakuro automātisko risinātāju, uzrakstītu C# valodā, kas ir pieejams kā datora lietotne. Lietotājam ir jāievada konkrētas mīklas dati izklājlapu programmā, tādā kā MS Excel, un lietotne attēlo mīklas atrisinājumu. Lietotne var apstrādāt arī iepriekš ierakstītas mīklas. Ievaddatu pārbaude dod paziņojumus par iespējamo mīklas nepareizo ievadu – nav atrisinājumu vai ir vairāki atrisinājumi. Darba gaitā izveidots Kakuro risinātājs, kas atbilst aprakstītām prasībām.
- ItemDatu kvalitātes analīzes rīku piemērotības novērtējums un to trūkumu noteikšana tiešsaistes datu kvalitātes rīka izstrādei(Latvijas Universitāte, 2021) Začests, Leons; Ņikiforova, Anastasija; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteDarba ietvaros ir apskatīti un izanalizēti eksistējoši un ikvienam lietotājam brīvpieejami datu kvalitātes analīzes rīki, savstarpēji salīdzinot rīku funkcionalitātes iespējas un veiktspējas pēc iepriekš definētiem vienotiem kritērijiem. Balstoties uz eksistējošo datu kvalitātes analīzes rīku analīzes rezultātiem, nosakot to priekšrocības un trūkumus, ir izstrādāts jauns tiešsaistes datu kvalitātes analīzes rīks. Darba nobeigumā ir sniegts kopsavilkums par izstrādāta rīka iespējām un tā konkurētspēju, salīdzinājumā ar apskatītiem eksistējošiem datu kvalitātes analīzes rīkiem.
- ItemMonolītas sistēmas migrācija uz mikroservisiem(Latvijas Universitāte, 2019) Jansons, Lauris; Odītis, Ivo; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteŠobrīd IT uzņēmumos ir sastopamas monolītas sistēmas, kurām jau ir liela lietotāju bāze. Gadiem ejot, šī programmatūra ir tikai augusi un uzņēmumi saskaras ar jauniem izaicinājumiem – kā ātrāk piegādāt funkcionalitāti lietotājam, kā nodrošināt labāku programmatūras kvalitāti, kā padarīt programmatūras izstrādi efektīvāku. Kā viens no risinājumiem ir programmatūras migrācija uz mikroservisiem. Maģistra darba mērķis ir izpētīt mikroservisu arhitektūras īpašības un veikt reālas cilvēkresursu vadības sistēmas migrāciju uz mikroservisiem. Maģistra darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tiek izpētītas un salīdzinātas monolītas sistēmas un mikreservisu arhitektūras, kā arī pamatots, kāpēc šobrīd IT uzņēmumi izvēlas izmantot mikroservisu arhitektūru programmatūras izstrādē. Praktiskajā daļā tiek aprakstīti visi migrācijas plānošanas soļi: izmantotās sistēmas tehnoloģijas, sistēmas sadalīšana funkcionālos moduļos, komandu sadalījums, programmatūras atkarību atdalīšana, infrastruktūras un datu bāzes sadalīšana. Visbeidzot tiek veikta arī reālas cilvēkresursu vadības sistēmas migrācija uz mikroservisiem, aprakstīti izpildes soļi, apzināti dažādi riski, problēmas un galvenie izaicinājumi, kā arī apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti.
- ItemProjektu un klientu moduļa izstrāde personālvadības sistēmā(Latvijas Universitāte, 2019) Bodnieks, Agris; Slaidiņš, Viesturs; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteKvalifikācijas darbā "Projektu un klientu moduļa izstrāde personālvadības sistēmā", izstrādāti tīmekļa lietojumprogrammas "Tildes Jumis Personāls" projektu un klientu moduļi, kas personālvadības sistēmas lietotājiem ļauj sistēmā reģistrēt projektus un klientus, kā arī reģistrētos projektus sasaistīt ar sistēmā reģistrētajiem klientiem un darbiniekiem un to amatiem. Izstrādātie moduļi ir sistēmas funkcionalitātes papildinājumu pirmais etaps, un tos tālāk paredzēts izmantot, lai sistēmas lietotājiem nodrošinātu iespēju norakstīt darbinieku darba stundas pa projektiem. Moduļu izstrādē izmantotās tehnoloģijas ir Angular, Microsoft .NET Core, DevExtreme.
- ItemSporta komandas pārvaldības lietotne(Latvijas Universitāte, 2021) Pencis, Artis Ivo; Kalniņa, Elīna; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteKvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt sporta komandas pārvaldības lietotni, kuru var izmantot gan treneri, gan sportisti, lai atvieglotu darbu ar komandu individuālajos sporta veidos. Lietotne ir paredzēta, lai treneri varētu viegli izveidot treniņus sportistiem, kā arī piefiksēt datus priekš vēstures, lai varētu pēc laika atskatīties uz paveikto. Lietotnes izstrādē tika izmantota ASP.NET MVC Core 3.0 tehnoloģija un ietvari jQuery, Bootstrap, jQueryUI, KnockoutJS, un valodas C#, HTML5, JavaScript, CSS.
- ItemTīmekļa pakalpes uzlabošana, izmantojot .NET Core un konteineru tehnoloģijas(Latvijas Universitāte, 2020) Ķude, Amanda Gabriēla; Zvaigzne, Kaspars; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteAttīstoties tehnoloģijām, parādoties jauniem risinājumiem un mainoties prasībām, ir nepieciešams pielāgot un uzlabot jau esošo programmatūru. Viens no mūsdienās izmantojamiem risinājumiem ir konteinerizācija, kas padara vienkāršāku sistēmu mērogojamību un līdz ar to arī uzturēšanu. Lai pilnvērtīgāk izmantotu konteinerizācijas priekšrocības var pielietot .NET Core ietvaru, kurš nodrošina sistēmas neatkarību no izvēlētās platformas. Darba mērķis ir izpētīt tīmekļa pakalpes uzlabošanas iespējas, izmantojot .NET Core ietvaru un konteineru tehnoloģijas. Tā sasniegšanai tika izpētītas .NET Core ietvara iespējas un process, kā veikt pāreju no .NET Framework uz .NET Core, kā arī izpētīta pieejamā literatūra par konteineru tehnoloģiju. Darba rezultātā tika veikta tīmekļa pakalpes migrēšana uz .NET Core ietvaru un ievietošana konteinerī.
- ItemTīmekļa tērzēšanas lietojumprogramma(Latvijas Universitāte, 2019) Saldenieks, Daniels; Gorbāns, Imants; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteKvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt tērzēšanas lietotni tīmekļa vidē. Lietotne paredzēta jebkuram lietotājam, kurš vēlas sazināties ar citiem lietotājiem internetā reālā laikā. Lietotnē ir iespējams sazināties gan privāti, gan izveidot tērzēšanas grupas, kur vairāki lietotāji var savstarpēji sazināties. Lietotne ir veidota C# valodā izmantojot .NET Core MVC[5] ietvaru kā projekta un Microsoft SignalR[4] ietvaru ar kuru var asinhroni nosūtīt paziņojumus reālā laikā izmantojot JavaScript kodu lietotāja pusē. Kā arī drošības nolūkos tiek izmantots Microsoft Identity ietvars, kurš palīdz nodrošināt drošu un viegli lietojamu lietotāju pārvaldīšanu. Lietotnes datubāzes uzturēšanu nodrošina ar Microsoft Azure.