Slēgtā DB kolekcija (LUB) / Closed collection
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Slēgtā DB kolekcija (LUB) / Closed collection by Title
Now showing 1 - 20 of 44
Results Per Page
Sort Options
- ItemAngļu valodas mācību satura izveide sākumskolā nacionālā kultūrvidē(1998) Fedjukova, Margarita; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas institūtsSaturs: Ievads 1. Cilvēka nacionālās kultūrvides un svešvalodas apguves dispozīciju problēma 1.1. Jēdzienu "cilvēks", "kultūra", "nacionālā kultūrvide" un "valoda" filozofiskā un kulturoloģiska analīze 1.2. Nacionālās kultūrvides un jaunākā skolas vecuma bērna mijiedarbības īpatnības 1.3. Jaunākā skolas vecuma bērna fizisko un psihisko īpatnību un mācību satura mijsakarību pamatojums 1.4. Angļu valodas kā svešvalodas mācību priekšmeta analīze sākumskolā konkrētā nacionālā kultūrvidē 2. Angļu valodas kā svešvalodas mācību satura izpēte jaunākā skolas vecuma bērna attīstībā 2.1. Sākumskolā nepieciešamā angļu valodas mācību satura pedagoģiskie un kulturoloģiskie nosacījumi 2.2. Nacionālās kultūrvides elementu izmantošanas rezultātu analīze angļu valodas mācību saturā sākumskolā 2.3. Angļu valodas kā svešvalodas mācību saturs sākumskolā konkrētā kultūrvidē Nobeigums Bibliogrāfija Pielikums
- ItemAntisense and virus trans-activator decoy approaches of inhibiting replication of human T-cell lymphotropic virus type 1 (HTLV-1)(2005) Ivanova, Karina; University of Latvia. August Kirchenstein Institute of Microbiology and Virolog; Murovska, Modra; Žileviča, Aija
- ItemAntroponīmi literārā teksta tulkojumā: A. Puškina daiļrade latviešu un vācu valodā(2006) Bormane, Žanna; Latvijas Universitāte. Filoloģijas fakultāte
- ItemAril (hetaril) gamma- un delta-laktoni: sintēze un bioloģiskā aktivitāte(2004) Jansone, Daina; Latvijas Organiskās sintēzes institūts
- ItemAudzēkņu gatavības veidošanās dzīvesdarbībai komercskolas pedagoģiskajā procesā(1998) Stabiņš, Juris; Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola
- ItemThe development of students' collaborative competence in foreign language studies at tertiary level(2006) Artamonova, Anna; University of LatviaContents : Introduction 1. The Pedagogical Basis of the Development of Students' Collaborative Competence 1.1. Competence as a Factor of Students' Future Professional Development in their Foreign Language Study 1.2. The Essence of Collaboration, Cooperation, and Communication: Comparative Aspect 1.3. The Essence and Structure of Students' Collaborative Competence 1.3.1. The Analysis of Communicative Competence 1.3.2. The Analysis of Intercultural Competence 1.3.3. The Analysis of Transactional Competence 1.3.4. The Analysis of Cooperative Competence 2. Research-Based Collaborative Foreign Language Study as a Means of the Development of Students' Collaborative Competence 2.1. The Essence of Collaborative Foreign Language Study 2.2. The Characteristic Features of Collaborative Foreign Language Study 2.3. The Analysis of the Functional Model of Research-Based Collaborative Foreign Language Study 2.4. A Means of the Development of Students' Collaborative Competence in Foreign Language Study 2.5. The Development of Students' Collaborative Competence in Foreign Language Study 2.5.1. The Identification of the Initial Level of Students' Collaborative Competence (the Control Experiment) 2.5.2. The Development of Students' Collaborative Competence (the Formative Experiment) 2.6. The Analysis of the Results of the Development of Students' Collaborative Competence Conclusions Bibliography A List of Tables A List of Figures A List of Questionnaires A List of Pie-charts and Bar-charts A List of Diagrams Appendices I-VI
- ItemDevona nogulumi Zemgales līdzenumā(2012-05-03) Delle, Nikolajs
- ItemHeterociklisko aldimīnu hidrosililēšanas un trimetilsililcianēšanas reakcijas(2004) Golomba, Ļena; Latvijas Organiskās sintēzes institūts
- ItemHonkongas tiesiskais statuss un ekonomiskais modelis(1997) Krasiļņikovs, Aleksandrs; Latvijas UniversitāteSaturs: Ievads 1. Honkongas tiesiskā statusa vēsturiskā attīstība 2. Starptautisko faktoru nozīme Honkongas uzplaukumā 3. Ķīniešu teritoriju atkalapvienošanās pamatprincips 4. Honkongas iekļaušanās ĶTR starptautiski tiesiskais pamats 5. Honkongas tiesiskais statuss 6. Honkongas tiesību sistēmas īpatnības 7. Tiesību pēctecības un kolīziju jautājumi 8. Honkongas politiskā sistēma 9. Honkongas iedzīvotāji un to tiesiskais statuss 10. Nodokļu sistēma 11. Honkongas bankas, to likumdošana un pārvalde 12. Monetārās politikas īpatnības. Nobeigums Pielikums Literatūras saraksts
- ItemIntelektuāli apdāvinātu 11-15 gadīgo pusaudžu personības iezīmes(2005) Černova, Ļubova; Latvijas UniversitāteSaturs: Ievads 3 Apdāvinātība kā īpašs psiholoģiskais fenomens 11 Apdāvinātības koncepcijas un teorijas 17 Apdāvinātības veidi un līmeņi 24 Apdāvinātības pazīmes un īpatnības 33 Apdāvinātības specifika pusaudžu vecumā 38 Apdāvinātu pusaudžu personības iezīmes 41 Apdāvinātu pusaudžu agresivitāte un trauksme 46 Pētījuma metodes 54 Pētījuma izlase 54 Instrumentārijs 55 Pētījuma procedūra 69 Pētījuma rezultāti, to analīze un interpretācija 70 Personības iezīmju atšķirības intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektu normas robežās 72 Agresijas rādītāju atšķirības dažādu vecuma intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektuālo normu 89 Trauksmes rādītāju atšķirības dažādu vecuma intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektuālo normu 102 Nobeigums 113 Izmantotā literatūra 119 Pielikumi
- ItemKomplekso, biomicīnu un B12 vitamīnu saturošo preparātu bioloģiskā efektivitāte(1963) Andrušaite, Rūta; Latvijas PSR Zinātņu akadēmija. Bioloģijas institūts
- ItemLatgaļu kultūras veidošanās dzelzs laikmetā (1.-12. gs.): pēc Dubnas upes baseina arheoloģiskā materiāla(2001) Vilcāne, Antonija; Latvijas Universitāte. Latvijas vēstures institūts
- ItemLatvijas braucamās šķirnes zirgu darba spēju izkopšana: strādājoša zirga optimālā enerģijas ietilpība un tās nozīme darba spēju un organisma attīstībā(1970) Stikāns, Pēteris; Latvijas lopkopības un veterinārijas zinātniskās pētniecības institūts; Karauša, O.
- ItemLatvijas iedzīvotāju ķermeņa garuma vēsturiskā mainība (7.g.t.pr.Kr.-18.gs.)(2003) Gerhards, Guntis; Latvijas Universitāte. Latvijas vēstures institūts; Denisova, Raisa
- ItemMn-Zn ferrite nanoparticles for water- and hydrocarbone-based ferrofluids: preparation and properties(1999) Auzāns, Eduards; Institute of Physics of Latvian University
- ItemMūsdienu lietišķie teksti lingvistiskā skatījumā(1996) Kvašīte, Regīna; Latviešu valodas institūts
- ItemNaudas piedāvājuma transmisijas mehānisms Baltijas valstīs(2002) Rupeika-Apoga, Ramona; Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte. Finanšu institūts; Zelgalvis, Elmārs
- ItemPar sila priedes terpentīneļļas autoksidācijas produktiem(1948) Dūmiņa, Milda; Latvijas Valsts universitāte. Ķīmijas fakultāte
- ItemPar svina fluorīda kristāliskām modifikācijām(1947) Sauka, Jānis; Rīgas Politehniskais institūts. Ķīmijas fakultāteSaturs: Ievads. Svina fluorīda kristālu iegūšana. Kubiskā svina fluorīda modifikācija. Rombiskā svina fluorīda modifikācija. Kristalogrāfiska izmeklēšana. Rentgenogrāfiska izmeklēšana. Svina fluorīda un svina nitrāta jauktie kristāli. Svina fluorīda modifikāciju pārvēršanās temperatūra un atsevišķo modifikāciju iznākumi kristālu iegūšanas mēģinājumos. Kopsavilkums.
- ItemProfessional socialization of teaching in training institutes inside the Arab educational system in Israel(2001) Abu-Hussain, Jamal; University of Latvia. Institute of Education and psychologyContents: List of Tables and Diagrams. Introduction. Chapter 1: 1. Theoretical background 1.1 What is a Profession? 1.2 Teaching as a profession 1.3 Professional Socialization Process 1.4 Professional Socialisation of teaching 1.5 Variables in the Professional Sub-Culture 1.6 The Arab Educational System in Israel. Chapter 2: 2. Research - Design and Procedure 2.1 The research objectives 2.2 The research hypothesis 2.3 The variables definition 2.4 Study population 2.5 Instruments 2.6 Research Process 2.7 Data Analysis 3. Results of the research Hypothesis 1 Hypothesis 2 Hypothesis 3A Hypothesis 3B Hypothesis 4 Hypotheses 5. 4 Discussion, Summary and Conclusions. Bibliography
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »