Datorikas fakultāte / Faculty of Computing
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Datorikas fakultāte / Faculty of Computing by Author "Ābele, Sabīne"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemApģērbu tīmekļa vietne(Latvijas Universitāte, 2012) Ābele, Sabīne; Vītiņš, Māris; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteApģērbu tīmekļa vietne ir izstrādāta, lai atvieglotu jaunajiem modes māksliniekiem pārdot savus izstrādājumus, popularizēt savus mākslas pasākumus, un uzzinot jaunumus modes pasaulē. Tīmekļa vietne ir sadalīta divās daļās – publiskā, kura ir pieejama visiem interneta lietotājiem. Viņi var tajā reģistrēties, izveidot savu e-veikalu, un tirgot tajā savas preces, pasākumu kalendārā pievienot dažādus notikumus un lasīt, komentēt modes jaunumus. Otra daļa, privātā – ir domāta administratoriem, kuri var rediģēt vietnes saturu. Sistēma ir istrādāta balstoties uz HTML, CSS, JavaScript, PHP, SQL programmēšanas valodām, izmantojot „Codeigniter” platformu, jQuery un vēl citas bibliotēkas.
- ItemMobilo tīmekļu saskarņu lietojamības optimizācija(Latvijas Universitāte, 2014) Ābele, Sabīne; Bojārs, Uldis; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteBakalaura darbā ir apskatīta mobilo ierīču programmatūras lietojamība, jo mūsdienās strauji pieaug tīmekļa lietošana viedtālruņos. Ir svarīgi veidot tādu programmatūru, kuru lietotājam ir ērti izmantot savā ikdienā. Bakalaura darba ietvaros tiks apzināta lietojamības definīcija un tās raksturojošie principi. Tapāt tiks veikta Latvijas tīmekļa vietņu un lietotņu lietojamības testēšana, balstoties uz galvenajām labas lietojamības iezīmēm. Izstrādājot pētījumu, tika noskaidrotas galvenās lietojamības problēmas un tendences, kas novērotās Latvijā. Kā arī tika veikta iegūto testu analīze, kuras rezultātā situācija Latvijā tiek vērtēta, kā apmierinoša.
- ItemViedierīču izmantošana mācību procesā(Latvijas Universitāte, 2016) Ābele, Sabīne; Celms, Edgars; Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāteMūsdienās viedierīču pasaule strauji attīstās, ar katru gadu pieaug to cilvēku skaits, kas izmanto viedierīces izmanto teju katrā dzīves situācijā. Šobrīd jaunā paaudze ar vien agrāk iepazīstas un apgūst viedierīces. Tādēļ mūsdienu sabiedrībā norisinās diskusijas, vai jaunākās tehnoloģijas nepieciešams ieviest mācību procesā, to sniegtās iespējas, kā arī iespējamie riski. Pētījuma mērķis ir izpētīt līdzšinējo pieredzi, kas iegūta, izmantojot viedierīces izglītības procesā, kā arī novērtēt, vai jaunāko tehnoloģiju izmantošana mācību procesā uzlabo skolēnu zināšanas līmeni. Mērķa sasniegšanai darbā tika pētītas piemērotākās ierīces, kā arī tika izstrādāta programmatūra, kas tika izmantota mācību vielas apgūšanai.