Mācību grāmatas / Textbooks
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Mācību grāmatas / Textbooks by Subject "Mācību grāmata"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemIzglītības pētījumu aptaujas - no izveidošanas līdz datu apstrādei(LU Akadēmiskais apgāds, 2020) Geske, Andrejs; Grīnfelds, AndrisAptaujas ir ļoti svarīgs izglītības pētījumu instruments. Bieži vien jauniem pētniekiem ir maldīgs priekšstats, ka to izveidošana ir ātra un vienkārša. Tikai rūpīgi un precīzi izstrādātas aptaujas ir sekmīga pētījuma pamats. Autori cer, ka šī mācību grāmata būs drošs ceļvedis kursa darbu, diplomdarbu, maģistra darbu un promocijas darbu izstrādes laika pētījumos. Grāmata būs noderīga studentiem, maģistrantiem un doktorantiem, kā arī visiem, kas izstrādā un īsteno pētījumus izglītības jomā, datu savākšanai izmantojot aptaujas. Aptauju plānošanas, izstrādāšanas, pārbaudes un lietošanas izklāsts balstīts uz plašu teorētisko bāzi un autoru praktisko pieredzi starptautiskajā izglītības pētniecībā, kura gūta, kopš 1993. gada piedaloties IEA un OECD organizāciju starptautiskajos izglītības pētījumos.
- ItemSkolēna radošuma sekmēšana un vērtēšana(2020) Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, DaigaGrāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to caurviju prasmju – jaunrades un uzņēmējspējas, kritiskās domāšanas un problēmu risināšanas, kā arī pašvadītas mācīšanās – attīstību dažādās izglītības jomās. E-grāmata tapusi ar Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes projekta “Inovatīvo e-mācību grāmatu un videofilmu izstrāde jaunajām izglītības, pedagoģijas un sporta virziena studiju programmām” atbalstu.
- ItemSkolotāja profesionālā darbība(LU Akadēmiskais apgāds, 2020) Margeviča-Grinberga, Ieva; Šūmane, IlzeGrāmatas satura apguve palīdzēs sekmēt topošo skolotāju izpratni par izglītības zinātņu būtību, aktuālo izglītības paradigmu, par skolotāja profesionālo darbību, mācību procesa būtību, skolēna mācīšanās vadību. Studenti iepazīsies ar kompetenču pieeju pedagoģiskajā procesā un citiem skolotāja profesionālās darbības aspektiem. Grāmatā iekļauti gan ierosinoši uzdevumi, sākot tēmas apguvi, gan uzdevumi patstāvīgām studijām, kā arī jautājumi diskusijai, norādīta literatūra un avoti dziļākai tēmu izzināšanai, pašrefleksijas par skolotāja profesionālo darbību veicināšanai.