Sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Social Sciences
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Social Sciences by Author "Ābele, Sarmīte"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemSociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērs(Latvijas Universitāte, 2010) Ābele, Sarmīte; Stašāne, Lolita; Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteBakalaura darba "Sociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērs" mērķis ir noskaidrot sociālo mediju nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī jauniešu auditorijas attieksmi pret to. Darbā izvirzītā hipotēze par to, ka sociālo mediju izmantošana Dailes teātra mārketinga komunikācijā ir efektīvs veids jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tiek apgāzta. Pētījumā iegūtie dati liecina, ka tomēr nav pamats uzskatīt sociālos mediju par nozīmīgu kanālu Dailes teātra komunikācijai ar jauniešu auditoriju. Tie ir tikai viens no vairākiem kanāliem, kuros jaunieši iegūst informāciju par teātri. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pielietotās metodoloģijas apraksta un pētījumu rezultātu apkopojuma. Darba teorētiskajā daļā ietilpst mārketinga jēdziena skaidrojums un definīciju apkopojums, teorija par attiecību mārketingu un tiešā mārketinga nozīmi attiecību veidošanā. Tāpat arī teorija par mārketinga komunikācijām kultūras organizācijās, kā arī interneta mārketingu un sociālajiem medijiem. Metodoloģijas daļā tiek apskatīta literatūra par kvantitatīvās pētniecības metodēm - kontentanalīzi un anketēšanu, kā arī par kvalitatīvās pētniecības metodi daļēji strukturētajām intervijām. Empīriskā daļa ietver Dailes teātra mārketinga komunikācijas analīzi. Atslēgas vārdi: Sociālie mediji, kultūras mārketings, jaunieši, Dailes teātris.