Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte / Faculty of Education, Psychology and Art
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte / Faculty of Education, Psychology and Art by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 9181
Results Per Page
Sort Options
- ItemРоль личностного фактора в восстановлении трудовой деятельности больных шизофренией(1978) Reņģe, Viesturs
- ItemInformacionālas mācībsistēmas sintēze(1990) Sporāne, Baiba
- ItemСотрудничество студентов и преподавателей как условие процесса подготовки будущего воспитателя : теория и история педагогики(1993) Černova, Emīlija; Чернова, Эмилия
- ItemVides zinātnes un pārvaldes studiju saturs un formas augstskolā(1995) Ernšteins, Raimonds; Špona, Ausma; Latvijas Universitāte
- Item19. gadsimta latgaliešu gramatikas(1996) Kristovska, Ineta; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas fakultāte, Latviešu valodas un literatūras mācību metodikas katedra
- ItemFiziskās sagatavotības un intelektuālo darbaspēju mijsakarība studentu pašvērtējumā(1996) Ābele, Agita; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas katedra
- ItemStudentu komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi : pedagoģijas teorija un vēsture(1996) Briede, Baiba; Latvijas Universitāte, Pedagoģijas un psiholoģijas katedraTĒZES 1. Komunikatīvo prasmju līmeni, studējot angļu valodu specialitātē, raksturo šādi rādītāji: • viedokļu apmaiņa par partnera rīcību un apgalvojumiem, • vēstījumu mērķu un valodas izteiksmes līdzekļu izpratne, • partneru informēšana par savām domām un izjūtām, • partneru informētības kontrole par konkrēto tematu. 2. Komunikatīvo prasmju līmeņa rādītājus kvantitatīvi raksturo partneru mijdarbību biežuma vērtējumi. 3. Komunikatīvo prasmju līmeni paaugstina šādi pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi: • mērķu apgabalu sakritība grupā priekšmeta studijās, • mērķtiecīga studentu grupas izziņas darbības pedagoģiskā vadība, • divvirzienu un daudzvirzienu komunikācija, • personības attīstību veicinoša savstarpējā atkarība un atbildība. 4. Komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģisko līdzekļu realizēšanai, studējot angļu valodu specialitātē, nepieciešami problēmuzdevumi, kuri ietver: • problēmsituācijas, • valodas produktīvo prasmju komunikatīvās darbības, • studentu specializācijai piemērota saturu.
- ItemMūzikas estētiskās sapratnes veidošanās izziņas kontekstā(1996) Zilgalve, Māra; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas institūts
- ItemMūsdienu pusaudžu lasīšanas intereses kā personības attīstību rosinošs faktors(1997) Gudakovska, Iveta
- ItemInterpunkcijas stilistiskās funkcijas latviešu modernisma prozā: 19. un 20. gs. mijā, 20. gs. pirmajā trešdaļā(1997) Vītola, Inita; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas fakultāte, Latviešu valodas un literatūras mācību metodikas katedra
- ItemPedagoģiskā prakse kā studentu topošo mūzikas skolotāju profesionālās kompetences veidošanās līdzeklis: augstskolas pedagoģija(1998) Ērliha, Skaidrīte; Grudulis, Ludvigs; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas institūts
- ItemStudentu svešvalodu spēju attīstības sekmēšana augstskolas pedagoģiskajā procesā(1998) Sproģe (Vīnkalne), Ieva
- ItemEmocionāli vērtējošās attieksmes pret sevi un citvērtējumu savstarpējās sakarības jauniešu vecumā: (sociālā psiholoģija)(1998) Mārtinsone, Kristīne; Latvijas Universitāte; Plotnieks, Imants
- ItemMūzika kā studējošās jaunatnes garīgo vērtību veidošanās līdzeklis:( nozaru pedagoģija)(1998) Mūrniece, Laima; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas institūts
- ItemIntegratīvā pieeja diriģēšanas studiju procesā(1999) Marnauza, Māra
- ItemBērnu valodas traucējumu diagnosticēšana un valodas attīstības sekmēšana(1999) Vīgante, Rasma
- ItemMērķtiecīga mūzikas uztvere kā pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanas līdzeklis(1999) Mackēviča, Linda; Latvijas Universitāte; Krūmiņa, Ināra
- ItemОсознание самоценности в подростковом и раннем юношеском возрасте(1999) Калинникова, Людмила; Латвийский университет. Институт педагогики и психологии