Disertācijas (PPMF) / Doctoral Theses
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemVides zinātnes un pārvaldes studiju saturs un formas augstskolā(1995) Ernšteins, Raimonds; Špona, Ausma; Latvijas Universitāte
- ItemStudentu komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi : pedagoģijas teorija un vēsture(1996) Briede, Baiba; Latvijas Universitāte, Pedagoģijas un psiholoģijas katedraTĒZES 1. Komunikatīvo prasmju līmeni, studējot angļu valodu specialitātē, raksturo šādi rādītāji: • viedokļu apmaiņa par partnera rīcību un apgalvojumiem, • vēstījumu mērķu un valodas izteiksmes līdzekļu izpratne, • partneru informēšana par savām domām un izjūtām, • partneru informētības kontrole par konkrēto tematu. 2. Komunikatīvo prasmju līmeņa rādītājus kvantitatīvi raksturo partneru mijdarbību biežuma vērtējumi. 3. Komunikatīvo prasmju līmeni paaugstina šādi pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi: • mērķu apgabalu sakritība grupā priekšmeta studijās, • mērķtiecīga studentu grupas izziņas darbības pedagoģiskā vadība, • divvirzienu un daudzvirzienu komunikācija, • personības attīstību veicinoša savstarpējā atkarība un atbildība. 4. Komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģisko līdzekļu realizēšanai, studējot angļu valodu specialitātē, nepieciešami problēmuzdevumi, kuri ietver: • problēmsituācijas, • valodas produktīvo prasmju komunikatīvās darbības, • studentu specializācijai piemērota saturu.
- ItemTālmācības studiju atbalsta sistēmas pārvaldība pieaugušo kompetenču pilnveidošanās procesā(2005) Kristovska, Ineta; Latvijas Universitāte
- Item19. gadsimta latgaliešu gramatikas(1996) Kristovska, Ineta; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas fakultāte, Latviešu valodas un literatūras mācību metodikas katedra
- ItemMūzika kā studējošās jaunatnes garīgo vērtību veidošanās līdzeklis:( nozaru pedagoģija)(1998) Mūrniece, Laima; Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas institūts