Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta daļējs Windows operētāj sistēmas spēles –“Pocket Dungeon”izpildījums un tā prasību specifikācija. Šī lietotne ir izstrādāta balstoties uz C# programmēšanas valodas ar Unity3D ietvara palīdzību.Spēle sastāv no vairākām funkcionalitātēm–pretinieku, atribūtu, inventāra un cīņas sistēmām kā arī procesuālu mapju ģenerēšanu ar līmeņa atslēgas principu.Spēles progresu ir iespējams saglabāt un ielādēt no jauna.Spēlētājam ir iespēja izpētīt mapes, savākt resursus, būvēt celtnes un cīnīties pret dažādiem pretiniekiem, kamēr tas uzlabo savus atribūtus,papildina inventāra saturu un apgūst jaunas burvestības.Sistēmas pamatdarbība norisinās, kā darbvirsmas lietotne, tās datu uzglabāšanai netiek pielietotas datu bāzes, bet tā vietā tika aizstātas ar sarealizētām objektu struktūrām.