Bakalaura un maģistra darbi (MF) / Bachelor's and Master's theses
Permanent URI for this collection
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.
Browse
Browsing Bakalaura un maģistra darbi (MF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Abdušelišvili, Džuna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalģētiskās terapijas izvērtēšana pēc ķirurģiskām operācijām(Latvijas Universitāte, 2012) Abdušelišvili, Džuna; Ivanovs, Igors; Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteĶirurģisko operāciju sekas ir sāpes un ilgs ārstēšanās kurss, taču ārstēšanās kursa ilgums ir atkarīgs no tā, kāda operācija tika veikta un no tā, kāda tika piemērota pretsāpju terapija. Pētījuma mērķis ir izprast, kāda tieši terapija ir efektīva un kādi medikamenti labāk novērš sāpes pēc operācijām. Pētījuma uzdevums ir iegūt pēc iespējas vairāk informācijas par pretsāpju medikamentu raksturu un iedarbību, kā arī izvērtēt to efektivitāti, kad tos nozīmē vienus pašus vai kompleksā terapijā. Pētījuma rezultāti parādīja, ka 51 % no visiem aptaujātiem pacientiem tiek nozīmēta kompleksā terapija un tā dot labākus rezultātus tieši to pacientu ārstēšanā, kuriem sāpju refleksi ir ļoti palielināti un ar palēninātu dzīšanas procesu. Atslēgas vārdi: ķirurģiskas operācijas, NSAIDs, analģētiķi, efektivitāte.
- ItemPircēju iepirkšanās paradumu analīze T/C "Mols" aptiekā(Latvijas Universitāte, 2014) Abdušelišvili, Džuna; Muceniece, Ruta; Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteŠī pētījuma mērķis bija noskaidrot pircēju iepirkšanās paradumus, analizējot 2014.gada aptaujas rezultātus, kura tika veikta aptiekā ‘Mols’. Darbā tika analizēti faktori, pēc kuriem pircēji vadās, izvēloties preces un pakalpojumus, tādējādi palīdzot veidot optimālu aptiekas sortimentu. Dati iegūti analizējot pircēju uzskatus, paradumus un pirktspēju. Aptaujā tika ietvertas tādas svarīgas tēmas kā kompensācijas sistēma, pašārstēšanās aktualitāte, pircēju un farmaceita attiecību analīze. Pētījumā secināts, ka pēdējos gados pircēju iepirkšanās paradumi nav mainījušies. Patērētājs izvēlas preces farmaceita un ārsta ietekmē, taču neuzticas farmaceitiskai reklāmai. Kopējais sabiedrības veselības stāvoklis nav pasliktinājies, savukārt, patērētāju ienākumu stāvoklis ir uzlabojies, tāpēc pieprasījums pēc precēm un pakalpojumiem ir palielinājies.